reklama

Právo na rasizmus

Neobjte sa, nejdem podporovať rasizmus, som zásadne proti. Len chcem načrtnúť, kto ma právo na rasizmus. Husté nie?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (136)

Neobjte sa, nejdem podporovať rasizmus, som zásadne proti. Len chcem načrtnúť, kto ma právo na rasizmus. Husté nie?

Takže definujem rasizmus. Rasizmus je prejav riešenia si komplexov zo zlého rodinného zázemia, sociálnej situácie alebo nedostatku intelignecie. Prejav riešenia si komplexov na farbe pleti iných ľudí. Primitívne na plnej čiare. Ale čo už.

No ale predsa by len sa našiel niekto kto má naň právo bez ohľadu nato, aký inteligentný a vyrovnaný človek to je. Ja to určite niesom a vôbec na to nemám právo. Myslím na človeka, ktorý si rasu pred narodením vybral. Jednoducho bol v nebi (použijeme tento široky príklad), ako malá dušička schopná rozmýšlania a pred narodením dostal možnosť výberu. Jednoducho pred neho položili vzorky kože a mohol si vybrať. Ale pozor, nemohol si vybrať rodinu, len farbu kože! Takže oni si vybral farbu bielu a narodil sa. Na zemi mu výdatne preplo v gebuľi a stal sa z neho rasista. Keby bol rozumný aj naďalej, tak sa z neho rasista nestane. To isté aj s národnosťou. Tiež mu ju položili pred nos na tácke a on si ju vybral. Potom mu drblo a stal sa národovec. To je jeden, ale ostatní?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No keď si pamatáte túto scénu pred narodením a sám ste si vyberal rasu alebo národnosť tak áno, máte právo byť rasista alebo národovec. Ale ináč? Len si riešiťe komplexy a to by ste mali robiť s odborníkom a nie tým, že si vylisíte hlavu. Národ a rasa sú len vonkajší obal, premenné vo funkci. Nejde o nich ale o to, aby ta funkcia bola funkčná a aby výsledok spadal do oboru človek rozumný. A funkcie sú presné, neomylné (v matematike neexistuje klamstvo), takže ak funkcia nefunguje, tak len chybou človeka.

A ešte jedná poznámka na záver. Ste spokojný a hrdý na veci ktoré Vám niekto nanúti? Čiže dôjde s ružovým svetríkom s bielym poníkom v strede namieri vám zbraň na čelo a povie: "Obleč si to!" Budete na to hrdý? Ja by som nebol.... A preto nie som hrdý, že som Slovák. Nie som hrdý, že som "biely". Veď mi to niekto nanútil bez ohľadu na môj názor na danú problematiku. Holt, muím už len znášať to bremeno a prežiť aj ako biey Slovák.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P.S.: Som ale hrdý, že som človek rozumný.

Matej Hudák

Matej Hudák

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek mysliaci a hľadajúci, ktorý už našiel veľa vecí ale sám seba ešte nie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu