reklama

Povinne voliteľný

Tak bezchybne zorganizovanú vec, ako výber povinne voliteľného predmetu som ešte nezažil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Začalo to ešte na zápise do prvého ročníka na výške. Kopu suchých fráz ako nás tu vítajú, že nám prajú úspechy, aby sme sa snažili.... No, však to asi poznáte, tie nič nehovoriace prejavy. Ale jedna vec ma zaujala. Povinne voliteľný predmet. Vraj, že si ho musíme spraviť do tretieho ročníka aby sme sa mohli stať bakalármi. A nech si ho vyberieme čo najskôr. "A kedy si ho máme vybrať?", ozvalo sa z davu. Z vedenia sa ozvalo len: "Bude to vyvesené na siedmom poschodí."

Semester ubiehal a na ten predmet sme zabudli. V decembri nám ho pripomenuli, ale to už bolo neskoro. Otvorili len jeden jediný a aj to sme nemali šancu sa zapísať. Proste prednosť mali druháci a tretiaci ktorí si ho nestihli spraviť. Predmet pre prvákov bol plne obsadený staršími. Prvý ročník som teda ukončil bez toho nešťastného predmetu a patálie s ním sa presunuli do druhého.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na zápise do druhého ročníka to bolo ešte veselšie. "Všetci sa povinne zapíšete, lebo my vám to v tretiaku vybavovať nebudeme!" dozvedeli sme sa zo študijného oddelenia. "A zapisuje sa cez AIS!" dodali. AIS je kvalitný informačný systém pre školy. Škoda len, že tvorcovia zabudli na user-friendly vyhotovenie, a tak dostať sa k potrebným údajom vyžaduje manuál. (Počul som ale, že iné školy ho majú na vyššej úrovni [napr. STUBA] ale to si nemám ako overiť). Takže hneď po začatí semestra sme sa prihlásili na predmety ktoré tam boli na výber. Boli sme naivne spokojný, že to už máme vybavené. No asi po dvoch týždňoch sa objavila správa, že sme sa nemali zapisovať. "Že odkiaľ sme to vyhrabali a kto nám to povedal?" Ten predmet nie je pre nás (na AIS to bol jediný pre nás) a máme si ho ísť osobne zrušiť na študijné oddelenie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nedalo mi aby som na odplatu nenasral ľudí na študijnom. Vyzeralo to asi takto. Došiel som tam, že aký mám problém, vypočul som si všetky tie žvásty, že čo to malo znamenať a bla bla bla... "Oka, oka," vravím, "máte v tom chaos, niet divu, že som sa pomýlil." Pani na študijnom sa na mňa pozrela a spýtala: "Robíte si srandu?" "Keby som si robil srandu, tak poviem, že to máte dobre zorganizované!" Trafil som presne. "Mladý pán, ešte jedna takáto vec a bude to disciplinárka." "A na ktorú "takú vec" si dať pozor?" Odpoveď som nedostal ale radšej som išiel.

Povinne voliteľný predmet nám nakoniec dali. Prvého decembra sme sa mali prihlásiť. Študentov vyše 80 a predmet pre 50 ľudí. Ľudia čakali do pol noci aby sa na tom AIS prihlásil. O polnoci systém kvôli preťaženiu padol. Potom nabehol a tak sa niektorým šťastlivcom podarilo prihlásiť. Či už je to definitívne to sa ani neodvážim predpokladať, ale isté je, že mňa ešte patálie s tým nešťastným predmetom čakajú. V tú noc som totiž sladko spal a ani vo sne ma nenapadlo, že by som sa mal prihlásiť....

Matej Hudák

Matej Hudák

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek mysliaci a hľadajúci, ktorý už našiel veľa vecí ale sám seba ešte nie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu